Campanya de Salut pùblica 2020 de la Diputació de València

Campaña de Salud pública 2019 de la Diputació de València

Campanya de Salut pùblica 2020 de la Diputació de València

Campanya de Salut Pública de l’Ajuntament de Benissanó amb col·laboració amb la Diputació de València

La campanya té per objecte desenvolupar campanyes de prevenció i foment de la salut que es realitzen a Ajuntaments de municipis de menys de deu mil habitants i Entitats Locals d’àmbit territorial inferior al municipal de la província de València amb la finalitat de contribuir a la millora de la salut pública dels seus habitants. Els programes que integren estes campanyes són:

• Desratització, desinsectació i desinfecció en edificis municipals i clavegueram
  • Control de vectors (mosques i mosquits)