09 / 04 / 2016 · 12:14

Restaurants NEWS

Los restaurantes "Levante" y "Rioja" ponen a disposición de los participantes y acompañantes del Concurso de Pintura Rápida "Castell de Benisanó" que se celebra mañana domingo 10 de abril en Benisanó, un menú especial para la ocasión.

No dejes de degustar la gastonomia local, TE SORPRENDERA!!!

31 / 03 / 2016 · 11:34

Llistat entrevistes selecció Treballador Social

L'ajuntament de Benisanó fà públic el llistat de seleccionats per l'entrevista personal a la fi de cubrir un lloc de treball temporal com ha Treballador/ra Social.

LLISTAT SELECCIONATS

25 / 02 / 2016 · 16:25

Museu Mòbil d'Art Contemporani

La setmana que ve, del 29 de febrer al 04 de març, els xiquets del Col·legi Verge Del Fonament podran gaudir del Museu Mòbil d'Art Contemporani (Mumo). La intenció és la d'aproximar l'art als xiquets i fer tallers pedagògics.

L'Ajuntament de Benisanó col·labora amb el Centre Educatiu que és qui ha gestionat esta interessant activitat.

22 / 02 / 2016 · 21:13

Curs Creació d'empreses

Al costat de les celebracions del dia de la dona el pròxim 08 de març, la regidoría de comerç organitza el "Curs de Creació d'empreses" amb una durada de 60 hrs. Formació presencial i gratuïta.

Dirigit a dones amb inquietuds empresarials tant en actiu com a aturades.

El curs es desenvolupara de dilluns a dijous del 07 de març al 21 d'abril.

22 / 02 / 2016 · 21:03

Inici Club de Lectura

Llibre club de lecturaEl passat 19 de febre va donar començament del Club de Lectura, un bon començament.

Ja tenim el llibre que ens ha de llevar el son. Gràcies Rosa Marín pel teu amor als llibres, a la lectura.

La pròxima reunió del Club, a la Biblioteca, al racó de lectura, el proper 23 de febrer.

21 / 02 / 2016 · 19:58

Club de lectura

T'agrada llegir?

T'agrada compartir?

Vols conéixer nous mons, noves històries i a més a més, passar-ho bé?

Divendres 19 de febrer a les 18:00 hrs a la primera planta del Centre Social, farem una reunió informativa sobre la possible creació d'un Club de Lectura.

Anima't i vine!!!