28 / 03 / 2018 · 16:54

La Setmana de la Dona reconeix a les treballadores de la Fàbrica de Ríos

Les dones de Benissanó recorden el treball a la fábrica de Llíria

Dins dels actes emmarcats en  la Setmana de la Dona, el Centre Social de Benissanó acollí el 7 de març en un esdeveniment entranyable i emotiu a tots els veïns que acudiren al reconeixement fet a totes les dones de Benissanó que treballaren a la Fàbrica de Ríos pels anys 50, 60 i 70 del segle passat.

06 / 02 / 2018 · 18:01

Benissanó celebra els actes commemoratius de l'adquisició del Castell del municipi

Els actes institucionals per commemorar el 22é aniversari de l'adquisició del Castell pel municipi, arrancaren el dissabte amb la inauguració de l'escala d'accés a la Planta de la Galeria i es prolongaren al llarg de tot el cap de setmana.

23 / 12 / 2017 · 14:02

Nomenaments agents de la Policia Local

A la fi, i a les portes de Nadal quan per fi hem finalitzat el procés per normalitzar la situació dels Agents de la Policia Local de Benissanó.

Miguel i Mireia continuen amb nosaltres i a partir d'ara també comptem amb Alejandro i Venancio.

20 / 12 / 2017 · 20:23

Nominats premis "Castell de Benissanó" 2017

Juniors 700x440Seran lliurats per l’Ajuntament de Benissanó el 4 de febrer en la sala noble

El col·lectiu local Juniors Sol Naciente i l’escriptora valenciana Carmen Amoraga (Picanya, 1969) en la categoría de caràcter autonòmic han estat guardonats en els premis Castell de Benissanó que seran lliurats per l’ajuntament benissaner el pròxim 4 de febrer a la Sala Noble del Castell.

20 / 12 / 2017 · 20:15

Benissanó rebrà 49981 € per a la restauració del Castell

La comarca del Camp de Túria rebrà un total de 859.938 euros en concepte de les Ajudes per a la restauració del patrimoni de la Diputació de València, les quals han sigut presentades per part de la vicepresidenta de la corporació, Maria Josep Amigó, i el diputat de Cooperació Municipal, Emili Altur. Tots dos van coincidir que per al nou equip de govern és una prioritat la conservació del patrimoni “que és de tots”, a més de presentar una inversió bianual que beneficiarà a 19 béns històrics i culturals d'onze pobles de la comarca.

13 / 11 / 2017 · 17:44

INICIATIVA SOCIAL EMCORP I EMCORD

L’Ajuntament de Benissanó ha rebut, per part de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, subvencions a través de les línies d’INICIATIVA SOCIAL EMCORP I EMCORD per valor de 34.000 euros.

Estes dos línies estan emmarcades dins el Programa AVALEM EXPERIÈNCIA del Servef.