images castell

El 4 de febrer de 1996 se signa definitivament l'acord de compra-venda entre la Generalitat Valenciana i l'Ajuntament de Benissanó amb Caja Madrid, passant des de llavors a ser propietat municipal. En aquest moment es fa realitat un dels majors desitjos de tots els veïns de Benissanó i es comença una nova marxa soci-cultural plena de projectes. En aquest mateix any es va instal·lar la il·luminació exterior del castell, fet que li atorga un especial realç.

Al gener d'aquest mateix any 1999 es va aprovar per resolució de la Conselleria de Presidència el nou escut heràldic municipal, més d'acord amb el passat històric del municipi, segons estudis realitzats pel propi Ajuntament. En aquest nou escut es mostren els símbols de la família Cavanilles, els Villarrasa i el propi castell, tenint tot per timbre una corona real oberta.

escudo benisano bordado

Escudo de Benisanó