Canals de comunicació

ENGEGUEM UN NOU CANAL DE COMUNICACIÓ

whatsapp1L'Ajuntament de Benissanó engega un nou canal de comunicació amb els ciutadans mitjançant “WhatsApp”. D'aquesta manera, i amb l'ajuda de les noves tecnologies, es pretén que la informació i les notícies de l'Ajuntament arriben el més prompte possible a un nombre major de veïns.

Per a poder gaudir d'aquest servei deuen realitzar el següent procediment:

1. Agregar a la llista de contactes de WhatsApp el telèfon de l'Ajuntament 620 83 95 76.
  2. Per a evitar confusions poden crear el contacte amb el nom "WhatsApp Ajuntament".
  3. Envien un “whatsapp” a l'el telèfon de l'Ajuntament que acaben d'agregar: en el text del missatge ha de indicar el vostre nº de telèfon mòbil.
  4. Ja són a punt per a rebre la informació de l'Ajuntament.

Recordeu: aquest servei és sols per a informar, els usuaris no rebran resposta als seus comentaris.

Gràcies!!!

ENGEGUEM UN NOU CANAL DE COMUNICACIÓ